wtorek, 13 marca 2012

Kolor

Patina style, jak każdym innym stylem we wnętrzarstwie, kierują pewne zasady. Istnieje kilka charakterystycznych składowych, bez których styl ten nie byłby "patina".




Kolory - powinny być przede wszystkim naturalne, blade, wypłowiałe. Rządzą tu więc brudne biele, szarości i beże. Ale... No właśnie. Człowiek co jakiś czas, potrzebuje koloru. I to najlepiej jakiegoś soczystego, szczególnie po zimie, kiedy to wszystko wydaje nam się monotonne, zbyt szare, przygniłe, jakieś takie nijakie. Wtedy tęsknimy, tak jak za światłem słonecznym, za kolorem. Otóż patina style też z czasem mógłby wydać nam się nudny i smętny z powodu dominującej w nim palety barw. Ale wcale tak nie musi być. Odrobina koloru nie zakłóca stylu, a wręcz dodaje smaczku. To dotyczy zarówno mebli, jak i elementów dekoracyjnych, a nawet ścian. Stonowane, prawie jednolite barwy patina style są doskonałym tłem dla "kolorowych plam".





 


 
Źródło: http://www.flickr.com



 
Źródło: http://www.flickr.com



 


No a kwiaty... pasują zawsze i wszędzie, bez względu na kolor. Kwietną plamą najłatwiej i najszybciej można rozweselić przestrzeń i ...nastrój.

Do następnego razu :)




1 komentarz:

  1. Podobają mi się wnętrza w bieli , ale ja nie potrafię byc tak konsekwentna. Więc dla mnie plamy koloru jak najbardziej i dlatego lubię wnętrza w spatynowanych kolorach bo te jaskrawe plamy dodają im smaczku .
    Pozdrawiam:)
    Ps. świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń